forside

tirsdag 10. januar 2012

Nytt bad på få dager!!!

God kveld mine trofaste lesere.
Håper dere alle har hatt en super jule-og nyttårsfeiring. Det har i allefall jeg. Tok meg litt fri fra nett, stress og mas. Og det var veldig deilig skal jeg si dere. ;o)
Men nå er jeg tilbake, vet jeg lovte dere bilder fra badet for en stund tilbake, men var ikke helt ferdig å da ville jeg heller ikke vise dere det. Håper dere forstår. ;p
Så nå kommer et bilderas fra mitt "nye" bad. Bildene er av litt rar kvalitet da det var umulig å ta bra bilder der i kveld. Ja vet jeg kunne ha tatt de i dagslys, men en kan jo ikke huske alt heller vel?! Det som står høyest på ønskelista nå er vaffal en ekstern blitz!
Enjoy. :o)


Ble veldig fornøyd altså. :o)))
Bordet vasken står på var oprinnelig et gammelt kjøkkenbord. Dette fant jeg på låven til mine kjære svigers. Men det var litt ødelagt så jeg kappet det i 2, pusset det ned. Satte på de dreide "klossene" på beina med spikerpistol (dette var et rent puslespill da alt var detti av). Så ble det sprøytet hvitt av Heidi. Moro med sånne gamle fine skatter man finner rundt om ja. :o)



Her har jeg også fått nye cromerør til vannet. Måtte jo ha det sånn siden det ble såpass synlig. Dette har en god venn av meg gjort. Veldig kjekt å kjenne sånne flinke rørleggere altså. ;p



Ny kommode kjøpt på Novasolo i Larvik. Det var nemlig denne jeg egentlig skulle ha vasken oppå, men den ble litt for smal synes jeg. Vasken ble litt for stor for den da. Så da ble den satt her under vinduet enn så lenge. :o)




Se dette tøffe blandebatteriet da folkens!!!
Dette falt jeg så for så bare måtte ha det, ja dere vet vel hvordan det er?! Hihi Har gode kontakter på Brødrene Dahl så får alt slikt til innkjøpspris der, å det er jeg glad for med den prisen som denne hadde ja. ;o)



Skinnende nye lamper er også innkjøpt for anledningen.
Disse er da kjøpt inn på Living da jeg var der på interiørbloggaften før jul. Fikk da også en god pris så da er det viktig å gjøre noen kupp! :o)



Litt pynt må også til. Durance er jo min favoritt så har hamstret en del produkter derfra. En butikk i nærheten her hadde halv pris på all Durance produkter nå pga nedleggelse, så da var det jo også bare å passe på. ;o)




Mine nymalte hyller har også fått litt pynt på seg. :o)




Vakre hylleknekter er kjøpt hos Albertines verden i Askim. :o)




Ble igjen så fornøyd altså.
Jeg skal lage meg en gammeldags kasse til å ha under vasken her, den skal være litt høyere og bredere enn der jeg har der nå. :o)



Speilet er også nytt forresten, har lenge ønsket meg et stort og gammeldags speil som dette.
Det er også et par småting som står igjen her. Må finne en ny dorullholder og noen knagger. Og såpedispenser i sølv. Men det skal jeg se etter på interiørmessa som snart står for tur. :o)

Har ikke lagt ut noen før bilder her, eller underveis bilder men synes det ble litt mye her så det kommer til fredag tenker jeg. Men kan jo ikke love noe. Hihi

Ha en riktig god natt mine venner. :o)))

Simone

17 kommentarer:

Jatte sa...

WOW!!! Så lekkert badet ditt ble.. gud jeg er missunnerlig altså! vakkert vakkert vakkert.. sa jeg vakkert??

Ha en fin natt,
Klem Jatte♥

Anitas Interiør verden sa...

Badet ble kjempe lekkert, artig med litt forandring. Likte godt kommoden og krana.

Klem Anita

Hanne Margrete sa...

Dette må være det fineste badet jeg har sett på lange tider!! Du er bare så utrolig flink og kreativ at jeg blir helt missunnelig(men på en god måte) Nydelige detaljer med de gamle møblene, og gulvet var supert!

God natt til deg!
Klem fra Hanne:)

Anonym sa...

Nydelig bad, og smart løsning med det bordet! Jeg har veldig lyst til å skifte ut baderomsskapene mine, men har ikke funnet noen god erstatning enda. Flott blogg! :-)

Elis lille rede sa...

Knallfint bad! Alt er bare kjempestilig, og de hyllene med knektene var prikken over i'en, synes jeg!Ordentlig flink har du vært! Klem fra Eli:)

Nina i Paradiset sa...

Nydelig, Simone!
Du er bare såååå flink altså!
Vi får se hva vi finner på messa da. Du klarer vel ikke å unngå å spotte noe du MÅ ha! ;)
Skal jeg ta med kjøkkenglassene dine?? De var ikke akkurat dyre i forhold til utseende og kvalitet! ;)
KLEM KLEM

tinemor sa...

Så lekkert!
Likte hyllene med knektene, -enkelt men flott!!
Klem

Familien i Fjellborg sa...

Såååå lekkert da !
Her hadde jeg brukt laaaang tid til å pleie kropp og sjel

hilsen fra Anita S

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig lekkert bad!!!! Dette kan du være meget godt fornøyd med ja.
Ønsker deg en fin onsdag
klem

Lene fra Lillehammer sa...

Å, jammen skal jeg si du har grunn til å være stolt, dette ble så gjennomført flott. Mange flotte detaljer og bare helt perfekt i mine øyne. Du er så flink søte du. Og du, jeg synes jammen jeg drar kjensel på de lampene, de minner meg veldig om lampa vi har på soverommet og som jeg kjøpte på H&C.
Flinke-flinke Simone!

Albertines verden sa...

Se der ja. Innlegget kom fortere enn svint, det. Lekkert ble det, Simone. See you!

Sommerhuset i bakken sa...

Fantastisk flott bad du har. Så gjennomført og fint! Likte alt ;-)

Ha en super kveld!

Stine sa...

Hei!

Grunnen til at du har fått beskjed om det, er at møblene dine er kommet til sentrallageret vårt som ligger i Stavanger. Møblene kommer ikke automatisk til Oslo før du kontakter oss. Dette fordi en del kunder ikke har mulighet til å hente møblene med en gang. Lageret som er i butikken ikke er stort nok til å oppbevare enorme mengder møbler. Derfor står det i sms-en at du skal kontakte butikken for avhenting. Da bestemmer du og selger hvilken dag som passer best for deg å hente, så får vi møblene fraktet til butikken til den dagen :) I Oslo, såklart! Anbefaler deg å fylle ut kontaktskjema på nettsidene våre, så tar en av møbelselgerne kontakt for avtale :) Enklere enn å ringe, siden det er stor pågang nå under salget, så slipper du bruke tid på telefonkø.

Ikke så lett å se på bildet ang. lampene, men ser at de er litt forskjellige. Stod det det samme på begge eskene? Dette må jeg sjekke. Kanskje det er kommet et nytt parti eller noe!

Stine

Marit sa...

NICE!!!:) skjønner godt du er fornøyd, det har du all grunn til!!:) Den hjemmelagde servanten og gulvet- me like!!:)

Klem Marit

h.espe sa...

Woooow, så utrolig lekkert bad du har fått deg!!! Elsker det gamle bordet du har vasken på, og selve vasken - såååå stilig!

Ha en toppers helg!

Klem fra Hildegunn

Anonym sa...

Wow, det ble råstilig. Kjekt med inspirasjon når en skal i gang med et bad selv :)
Ha en fin dag :)
Klem

Marita sa...

Er det mulig å få vite hvilket merke kranen på det fine badet ditt er??